Zaujmout lidi a přivábit je do našeho e-shopu považujeme za hlavní cíl SEO optimalizace. Ostrava, myšleno zdejší on-line podnikatelé, se v příspěvku naučí, jak jim v tom pomohou lákavé odkazy. Virální linky se totiž šíří jako lavina a každý profesionál je obratně napojuje na Landing page. Tato speciální stránka motivuje návštěvníky buď rovnou k nákupu nebo alespoň k zanechání kontaktu. A s tučnou databází klientů pak můžeme dál marketingově pracovat. Tak pojďme na to.
Obsah
Jak přitažlivé odkazy vylepšují SEO optimalizaci nejen v Ostravě
V odborné terminologii se můžete setkat s anglickým slovem linkbaiting, které naše mateřština vystihuje pojmem lákavé odkazy. Princip spočívá v publikování mimořádně zajímavého článku, který lidé sami od sebe dál intenzivně sdílí. Populární příspěvek vábí na náš komerční web řadu nových návštěvníků a jeho šířením zároveň získáváme v rámci SEO optimalizace nezbytné zpětné odkazy. Čím hustší síť externích prokliků si ostravské internetové firmy vybudují, tím lepší post ve vyhledávačích pak zaujímají.
Aby odkaz sváděl ke kliknutí, potřebuje atraktivní náplň
Ať už je SEO optimalizace našeho webu zacílená jen na Ostravu, anebo obsluhujeme zákazníky z celé země, v obou případech vyžaduje kvalitní linkbuilding. Ideálním prostředkem jsou výše zmiňované lákavé odkazy. A co lidi “přinutí” doporučit přátelům kliknutí na náš web? Nudné “plky” proložené otřepanými frázemi určitě ne. Přirozeně virální text musí být unikátní a přinášet čtenářům maximální užitek. Příkladem může být životně důležitá aktualita, pokud se živíme zpravodajstvím. Pozdvižení rovněž vyvolávají kontroverzní informace, které publikum stimulují k diskuzím. Pro jejich výbušnost je však nutné zacházet s nimi opatrně. Bezpečnější náplň představuje tradiční poučný obsah zachycený ve čtivé formě. Jenže neotřelý a inspirativní blog stejně jako žhavé PR články nevznikají náhodně. Firmám je obvykle zajišťuje schopný copywriter, který mistrně zpopularizuje i suché náměty. Takto pokročilým linkbaitingem můžeme potenciální zájemce nasměrovat mimojiné na takzvanou vstupní stránku.
K čemu při SEO optimalizaci poslouží Ostravě Landing Page
Na vstupní stránku naší on-line prezentace přesměrovává klienty vyhledávač. Kromě toho je tam můžeme navádět právě pomocí prokliků z PPC reklam, emailů či facebookových příspěvků. Účelem Landing Page je poskytnout návštěvníkovi informace, které ho motivují k nějaké akci. Měl by se třeba registrovat do naší databáze kontaktů, aby si mohl bezplatně stáhnout virální ebook. Některým druhům podnikání vyhovuje spíše přihláška k odběru newsletteru nebo objednávka. Tím vším z našeho hlediska provádí návštěvník konverzi, kterou pak v rámci SEO optimalizace nejen v Ostravě měříme a vyhodnocujeme.
Dokonalá vstupní stránka
Pomocí Landing Page a konverze usilujeme během SEO optimalizace o transformaci uživatele na budoucího zákazníka. Ostrava, respektive místní podnikatelé, by se proto měli na vstupní stránce vyvarovat jakéhokoli rozptylování. Cílové skupině tu servírujeme jen pádné argumenty, proč se jim náš produkt vyplatí. Rovnou jim připravíme i související objednávkový formulář nebo vhodné tlačítko. Kromě toho lidi zároveň vybízíme k provedení dané akce. “Zavolejte nám” nebo “Stáhněte si ebook zdarma” představují typické výzvy. Pokud se má Landing page trefit do černého, potřebujeme právě linkbaiting. Tím návštěvnost vaší landing page s vytouženým produktem raketově roste a vy máte jistotu, že optimalizace funguje.
Upgrade komerčního webu pro Google a Seznam, čili SEO, není zdaleka jen o technickém servisu. Optimalizaci můžeme současně považovat za geniální propagaci vlastních stránek. Je to investice do nás samotných namísto do cizích platforem. Lákadla jako populární blog a vysoce konverzní Landing Page mají potenciál uspokojivě multiplikovat náš obrat. Máte-li k tématu otázky, pošlete nám je přes komentáře. Nebudeme šetřit detaily, ať váš on-line byznys prosperuje.